nowy mag

Autor: <codeguru_at_op.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 16:14:28 MET

witam,

tytulem wstepu napisze kilka slow o mnie, wiec jestem 22 latkiem wlasnie
konczacym studia informatyczne, zalozylem juz swoja dobrze prosperujaca
firme oferujaca uslugi internetowe itd itp...

jestem na etapie poszukiwania wspolpracownikow, idea jest prosta, poszukuje
do 10 osob w wieku licealnym dobrze orientujacych sie w jednej z ponizszych
dziedzin: internet (html, php, mysql); programowanie (c++, delphi, directx,
opengl); os (xp, 2000... linux, mac). Planuje zapelnic aktualna nisze i
stworzyc niekomercyjny internetowy magazyn o kazdej z tych dziedzin, magazyn
bedzie prowadzony przeze mnie i osoby ktore zglosza sie do mnie i przejda
prosta rozmowe kwalifikacyjna (gg, icq), po okreslonym czasie wybiore z
grona osob tworzacych gazetke najlepszych i zaproponuje stala wspolprace w
mojej firmie (komercyjnej tutaj dodam $-) ), jednoczesnie bede dbal o
pozyskiwanei nowych sil do gazetki by utrzymac ja w nalezytej formie...

po wiecej szczegolow prosze na maila codeguru@op.pl

pozdrawiam