Re: DVD I CD -Pad³y? Nowe spojrzenie...

Autor: kbl kbl <kbl_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 15:54:32 MET

Quick <jacekst@polbox.com> napisa³(a):

> Sprawdz dysk je¶li raz pad³o mo¿e znowu, i zmieñ ta¶me dla dysku twardego.
> Q.
Odpowiedz z innego forum:
"jesli masza plyte na nforce2 ultra 400 i jesli instalujesz nforce drivers to
przy instalacji nie instaluj sterow do kontrolera od nvidii bo z niektorymi
napedami sie gryzie i po wlozeniu cdka/dvdka system staje. po prostu zostaw
windowsowy ster "
Powrót do góry

"Abnormal Juzer"

Do³±czy³: Sep 20, 2004
Posty: 4
Sk±d: Polska

Wys³any: Sro Lis 03, 2004 12:32 am Temat postu:
Witam .moze cos w tym jest tylko ze nie mam n-vidii ,mam radeona i faktycznie
instalowalem jakiegos kombajna z Ati -i moze dlatego cos padlo a wczesniej sie
gryzlo - mialem resety systemu po starcie cd.
Sprobuje to jakos sprawdzic...
Dzieki za sugestie:)
Czy to mozliwe - o czym wspomina moj przeswietny przedmowca?

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/