Re: Czy wymiana wszystkich podzespołów ma sens?

Autor: Nathan <WYWAL_nbqx_at_o2.pl_WYWAL>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 15:21:00 MET

Dnia 2004-11-02 12:46, Użytkownik Bartek napisał:
> WItam wszystkich.
> Konfiguracja mojego komputera to: Soltek 75KAV (agpx4, Dimm, obsługa AMD
> Ath, Dur ale czestotliwość do 266mhz), Duron 650@750mhz, 2x256 DIMM, Radeon
> Szafirek 9600XT. Zastanawiam się nad wymianą procesora (myslalem o athlonie
> xp 2400). Czy wymiana tylko tego podzespołu pozwoli na znaczne zwiększenie
> wydajności komputera (teraz w 3dMarku03 mam 3300pkt)? Czy wymiana mobo i
> pamięci jest sensowna?(bo jeśli wymiana mobo i pamięci za 600zł podniesie
> wydajność o 5% to wydaje się to nieekonomiczne). Poza tym, czy stara płyta
> [...]
Na 3dmarkach swiat sie nie konczy...
Jezeli wymieniac to plyte proca i pamiec. Dostaniesz
  jakies 30% wzrostu wydajnosci.(sprawdzone na sobie)
Inna sprawa to koszt takiej operacji. Mozliwe,
ze dojdzie jeszcze wymoana zasilacza i np coolerka.
ale np:
512 ram - 350
plyta - jakis asrock - 220
procesor 2300+ - 190
i ewentualnie zasilacz Hunkey - 100
w sumie: jakies 900 pln, a to co masz - do
sprzedania.

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,