Re: Do uzytkoniwkow karty Pinnacle DC10+

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 15:14:16 MET

> rozdzialki, popatrz ile to zajmuje (duzo, prawda?) i kliknij media playera
> (ja mialem rwanie). Nie znam zadnej aplikacji ktora buforuje najpierw to w
> ramie a stopniowo zrzuca na dysk, a przydala by sie taka.

Wlasciwie to chcialem uzyc bezstratnej kompresji HUFFYUV. Strumien danych
to ponad 20 000 kbps ale moj dysk wyrabia. Niestety zgrywam obecnie przez
karte Ati Radeon 9200 i w niektorych przypadkach odpala sie blokada
macrovision (nawet na kasetach, ktoe sam nagrywalem!) i ze zgrywania
nici. Dlatego szukam jakiejs alterantywy sprzetowej, bo blokady
macrovision nie moge spatchowac.

pzodrawiam
k.