Problem z dzwiekiem na plycie

Autor: Dziki <abc_at_azz.xx>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 12:40:23 MET

Witam
Mam nadzieje ze ktos z Was spotkal sie z tak dziwnym problemem jak ja.
Mniejsza o szczegoly ale plyta glowna to porazka ECS z integracja dzwieku
(chip VIA). Od kilku dni nie wiedziec czemu raz jest normalnie a za drugim
razem slychac w jednym z kanalow piszczenie jakies szumy i dzwiek wychodzi
na jeden kanal nastepnie jak "mu juz przejdzie" jest normalnie i czy to moze
byc wina plyty??

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi aaa i jeszcze jak mozecie polecic jakas
nowa plyte za male pieniadze pod AMD np durona (male czyli max 300 zl)
dzieki raz jeszcze.

--
 Pozdrawiam Dziki