Składać, nie składać - zapytać warto

Autor: Jas <sig_at_xl.wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 12:02:24 MET

Chcę złożyć sobie nowego PC-ta (XP, CAD, Office, 0 gier, bez o/c).
Ostatni złożyłem 6 lat temu i do tej pory mi służy bez problemów.
Do nowego też chciałbym nie zaglądać (prawie) przez kilka lat.
Lekko przeraził mnie temat obudów i zasilaczy. Czy mogę prosić
o jakieś podpowiedzi? Obudowa powinna spełniać takie warunki:
1. midi
2. cicha
3. zdejmowany lewy bok (przynajmniej) i łatwo wyjmowalny twardziel,
czyli chyba przód też łatwo zdejmowalny i jakieś sanki (albo może
kieszeń do dysku, tylko czy jest wtedy głośniej?)
5. dobrze, gdyby z przodu miała przyciski i ew. złącza u góry
6. bajery typu światełka raczej wykluczone
Czy zasialcz należy kupować oddzielnie?

W pudle będzie:
P4 3GHz 775 na płycie z 915G ze zintegrowaną grafiką (może być micro ATX),
dysk raczej SATA - wielkość absolutnie nieważna (może być minimalna)
byle b.szybki i cichy. Do backapu drugi (stary) + jakiś napęd optyczny
(też chyba przełożę ze starego), pamięci 2x512MB DDR1 i to chyba wszystko.
Nie będę rozbudowywał, grał, podkręcał.
Co możecie zasugerować jeśli chodzi o dobór obudowy i zasilacza (albo
i o konfigurację)?

Pozdrawiam
Jas