Re: grafika na PCI

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 11:36:57 MET

Dnia Tue, 2 Nov 2004 10:12:06 +0100, Slaey napisał(a):

> Filmy na tej chodzą bez problemu, a ma zaledwie 8 MB, więc jak dołożę kartę
> na PCI 128 MB - to filmy nie pójdą? Tak naprawdę to chodzi o gierki dla
> dziecka.

Nie wiem jak wymagajace sa gierki dla dziecka, ale jesli dzieciak ma zamiar
pograc w Doom3 to zapomnij. Na trakim procku nie przejdzie tego typu numer.
Tu liczy sie caly system Procek+karta+pamiec i to wszystko musi grac razem
w tej samej lidze. (w sumie od biedy niedomiar pamieci mozna czesem
przebolec ale wypadaloby zeby bylo tego troche).
Do gier malo wymagajacych (w stosunku do Doom3) natomiast gry troche mniej
wymagajace powiunny zadowolic sie grafika 16-32MB (TNT-GF2 MX). Problem w
tym ze takie karty sa drozsze sporo od odpowiednikow na AGP a wynik ze
wzgledu na slaby procesor niesatysfakcjonujacy.
Moze jednak warto zakupic uzywana plyte razem z prockiem ok 1GHz i do tego
troche tansza grafike AGP?

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3300@1.65V(FJQ4C)]