Re: Athlon 2500 i jego temperatura

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 10:48:45 MET

ludzie, którzy macie arctica tc proszę napiszcie.
ja mam również taki wentylator i przy 60stC (max stress) to on u mnie
wyyyyje (~2500obr). niesłyszalny (~1400obr) jest przy 35stC (idle przy
softcoolerze).
czy u was przy 60stC chodzi on na max obrotach ??
u mnie obroty wentyla zależą proporcjonalnie od temperatury procka - im
bardziej obciążę tym wyższa temperatura i wyższe obroty. ale przy 55-60stC
to on u mnie chodzi na max obrotach.
jaki jest sens wentylatora z tc, skoro stabilizuje temp na poziomie
55-60stC i chodzi blisko max obrotów ??
czy ja może czegoś nie rozumiem...

--
-= KSX =-    [GG]: 490364