Re: WinXP i problem z "ł"

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzbyrzy_at_op.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 10:32:54 MET

Użytkownik Witek Prytek napisał:
> Jak w temacie winXP pro sp1 klaw Polska programisty i ł z altem nie
> wyskakuje wszystkie pozostałe są OK w trybie awaryjnym wszystko jest OK
> Pzdr
> WP

Jeżeli masz kompa z chipsetem intela i zintegrowaną grafiką- to trzeba
musisz kliknąć na ikonkę obok zegara przypominającą panel LCD. tam
musiszcz znaleźć opcję dotyczącą skrótów klawiatury czy coś takiego i
przestawić. Niestety nie pamiętam dokładnie tej opcji bo nie mam przed
sobą takiej płyty.

Pozdrawiam.
G.B.