Re: MSI K7N2 Delta2-LSR + CD-ROMx52 GCR-8523B

Autor: BaX <baxgsm_at_SPAM_o2.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 09:52:41 MET

Jakby

> Może to wygląda jak narzekanie - ale u mnie LG nie chciało działać w DMA i
> przy wkładaniu płyty blokowało właśnie komputer. Bardzo pomogło nowe
> firmware napędu - wersja 2.0.

Dzięki za "rzeczową" odpowiedź wcześniej. Tak się składa, że sam nie jestem
fanem LG ale to akurat nie jest mój komp, zresztą nigdy wcześniej nie było
problemów z współpracą LG i płyt głównych MSI. Gdzie szukać tego firmware bo
przekopałem strone LG i są nowsze biosy ale do nagrywarek, a nie znalazłem
do CD-ROM-u.

Pozdrawiam.