Re: Energo oszczedny komputer

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 08:20:38 MET

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:1qqdu3iq4qbgf.46dx0c6y2721.dlg@40tude.net...

> Jeszcze napisz, że to w gruncie rzeczy Amiga - gościu na pewno z
> sentymentu
> kupi. No chyba, że jednak nie śpi na forsie :-)
> A wiatraczek i tak musi być - zasilacz...

No wlasnie nie spie na forsie, a generalnie to chodzilo mi o cos ze
starszych czesci zlozyc, ale nie za taka kasiore. Generalnie, to
chodzilo mi o to jaki procek mniej ciagnie, wiem, ze mobilny ale jaki
okolo 1 GHz polecacie? Plyte kupie z jakas zintegrowana grafika i jak
najwiecej pamieci (512-1024 MB).

Ps. Z sentymentu to bym kupil, gdyby to bylo tansze niz 500 zl (ale to
po jakiejs wiekszej wyplacie, lub wygranej na loterii albo spadku)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl