Re: Udusić go ????

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 23:04:02 MET

Użytkownik "Nastar" <nastar_s@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cm69t6$p4h$1@news.onet.pl...
> Poradźcie towarzysze : zamawiałem zestaw komputerowy dość
> szczegółowo...ale
> jak się okazało , nie dość...
> Zamiast płyty głównej z Dual Channel mam Single ( Asus A7N8X-X ) a co
> najciekawsze chciałem kartę graficzną 128-bitową ... mam 64 bitową.
> Zastrzegam , że zapłaciłem za to co mam - sprawdzone ale nie chcę tego i
> chętnie dopłacę do wyższych parametrów. Problem tylko w tym , że... minęło
> już 1,5 miesiąca od zakupu... :(((
> Wcześniej się "nie kapnąłem" - Mea culpa (?)
>
> Jak rozmawiać z obsługą sklepu ?

No coz, to wina sklepu, ze nie dal takiego zestawu jaki chciales, ale tez
Twoja wina, ze wczesniej nie sprawdziles np. biorac gwarancje na kazdy
element a nie zestaw, wtedy mialbys wypisane co jest w zestawie. Teraz
wydaje mi sie, ze mozesz podejsc do sklepu, powiedziec o zaistnialej
sytuacji i co najwyzej grzecznie poprosic o wymiane na inne za doplata.
Druga ewentualnosc to sprzedac to co masz i kupic to co chcesz.

pozdrawiam
Tomek