Re: Czy jest cos takiego jak ...

Autor: Savior <savior666_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 19:37:32 MET

Teq napisał(a):

Dzieki za odpowiedz. Ale mam jeszcze pytanie odnoścnie tego co mi
napisałeś.

> Wszystkie MD ostatniej generacji (Hi-MD) pozwalaja na zapis danych
> komputerowych, po prostu 1GB danych zamiast muzy, aczkolwiek cenowo jesli
> potrzebujesz MD do przenoszenia danych to to nie jest najlepszy pomysl,
> natomiast jesli potrzebujesz przenosna nagrywarke MD do muzyki i nagrywania
> wykladow/wywiadow/koncertow i przy okazji do przenoszenia danych to jest to
> jak najbardziej wlasciwy wybor.

Widziałem tylko jeden przenoscy odtwarzacz Hi-MD Sony i mam pytanie
odnosnie tego czy za pomocą tego czy jak nagram miuze normalnie to
odtworze w zwykłym odtwarzaczu stacjinarnym MD??
Widze ze sie troche orientujesz wieć co proponujesz do bezpiecznego
archiwizowania danych (niedrogiego)??

> http://www.minidisc.org/hi-md_faq.html
> http://www.minidisc.org/part_Hi-MD_Sony.html

cos nie tak z tymi linkami.