Re: Jaka plyte kupic?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 19:36:40 MET

> Skladalem kilku osobom z ograniczonym finansem kompy na asrockach, jak do
> tej pory zero problemow wiec chyba przesadzasz

Miałem w ręku dfwa asrocki (tez dla znajomych) oba wróciły do sklepu (na
szczęście), mój znajomy który ma sklep także niezbyt pozytywnie się wyraża o
nich podobnie jak ECSach. Choć z pewnościa trafiaja sę 1 na 10, nie
sprawiające problemów zwłaszcza w kompach w których nic nie ma za bardzo.
Może i są ok, ale nie chcę się o tym jak na razie sam przekonywać. Podobno
to Asus dla ubogich - ale to już chyba naduzycie i lekka przesada. Zresztą
wszystkie płyty sa ostatnio bardzo tanie i można za 50-100 zł więcej kupić
porządną płytę zamiast Asrocka czy ECSa. Kwestia gustu, upodobań i potrzeb.

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 ?GHz 512 DDR400 NEC E700 @1024x768 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]