Re: maxtor diamontmax plus 9 a bios

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 00:20:09 MET

Manio wrote:

> jest dysk maxtor diamontmax plus 9 60GB
> bios plyty [A7V8X-Asus] rozpoznaje w/w
> ale w systemie juz go nie widac
> uzylem softu PowerMax zrobilem Lformat

Zastanawia mnie jedno: jak udało się zapuścić PowerMax'a na A7V8X???
Mi to się nigdy nie udało na tej płycie - zawsze tą operację blokował
kontroler Promise PDC20376 (nawet gdy go wyłączę, PowerMax zatrzymuje
się na szukaniu urządzeń ;-(((

Wracając do problemu - spotkały mnie przykrości z HDD w przypadkach:
 a) po zabawie MaxBlast3 (jakoś zdarza mu się kasować MBRy na wszystkich
dyskach przy wychodzeniu z programu ;-(((
 b) po podpięciu dysku do RAIDa bez skonfigurowania tegoż;

Zapuść coś w stylu:
ftp://ftp.elf.stuba.sk/pub/pc/utildiag/x-ata150.zip
i sprawdź "S.M.A.R.T. Status"

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|