Bebechy w kieszeni

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 16:08:59 MET

Szukalem na allegro, ale tam cale kieszenie tylko opylaja
A mnie sie naderwala tasiemka w kieszeni, i chcialem wymienic. Kiedys jak
bywalem w kafejkach to mowili mi ze maja tez problem z naderwanymi tasmami
w kieszeniach i musza jezdzic i wymieniac wtyki. Nie zapytalem gdzie :|

Wiec pytanie: nie wiecie czy sprzedaja gdzies na Slasku albo lepiej
Zaglebiu, lub w ogole gdziekolwiek bebechy - znaczy te tasiemki (80 zyl) w
kieszeniach? Nie chce znow kupowac kieszeni za 30zl, a sama wtyczka powinna
byc tansza =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl