Re: Jaka plyte kupic?

Autor: Mermi <mermiANTYSPAM_at_ANTYSPAMplusnet.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 12:00:16 MET

jahu wrote:

> Uzytkownik "Mermi" <mermiANTYSPAM@ANTYSPAMplusnet.pl> napisal w wiadomosci

> Sprawdz na jakis Socket jest ten procesor. Z tego co pamietam to P4 1,8 byly
> zarówno na S423 jak i S478.

Bez obawy:) Brat mial do niego plyte z S478 wiec wiem na 100%, ze jest
to wlasnie S478.

A tak poza tym to jeszcze myslalem, ze moze by tak zakupic uzywany model
SOLTEK - Socket 478 SL-85DRV4-C za ok 50zl (niestety bez gwarancji i do
tego DDR tylko 266) albo nowszy technologicznie ale tez uzywany ASUS
P4PE FSB-533 CPU-3GHz Techn. HT IDE SATA LAN, co o tym sadzicie? Czy
lepiej nowke AsRocka?

Pozdr
Mermi

--