[komputer] wybor PLYTY GLOWNEJ + KARTY GRAFICZNEJ...dla znawcow!

Autor: .:p.biernacki:. <no.spam(odspam)_at_poczta.neostrada.p(NO)>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 10:38:59 MET

 Komputer +/- taki:

Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2
WD 160GB UDMA100 7200 obr. 8MB
Creative 2.1 SBS350
Logitech klaw.INTERNET+mysz S69 Optical
LiteOn Combo 52X32X52/16 DVD+CDRW OEM
Samsung 3.5' 1.44MB
Midi ATX Tracer TRO-575 Pine Ivory/Gray
DDRAM 256MB 3200 Pc400
Athlon XP 2500+ Barton 512 Cache/333
Lg 17 T710PH Flatron ez
HuntKey BS3000 300W SATA Ultra Cichy

do tego trzeba dopasowac jakas plyte glowna oraz karte graficzna!.
Jesli chodzi o plyte glowna to nie oczekuje cudow...ma obslugiwac caly ten
sprzecik i byc wydajna.AsRock,Ecs odpada...stawialbym na jakis model
MSI,GIGABYTE etc. musi byc zintegrowany dzwiek + lan. Co do karty
graficznej...nie moze byc droga raczej oscylowac w granicach 300-350 PLN a
ma pozwalac na zagranie w najnowsze gry! (wiem ze niektorzy z Was maja karty
graficzne ktore kosztuja duzo wiecej.. i mozecie powiedziec ze na takiej
karcie z 300 PLN nie da sie pograc w nic!).Ale powiedzmy ze musze jakas
karte z tych w linku ponizej wybrac!.Stawiam raczej na ATI, poniewaz nigdy
nie mialem z nimi problemu.Ale co do wydajnosci jestem zielony (karta musi
miec wyjscie TV, no i oczywiscie wspolgrac z wybrana plyta glowna)

Z gory pieknie dziekuje!

Linki:
http://www.proline.pl/hurt.php?id=hurtmain&kat=Karty+graficzne
http://www.proline.pl/shop.php?kat=P%B3yty+g%B3%F3wne

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]