Re: poleccie mi jakis Hdd 40 GB..

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 10:17:29 MET

Użytkownik "Marcin G" <marcin@pocztex2.pl> napisał w wiadomości
news:2rdhd.47730$z77.42115@news.chello.at...
> Ja mam w serwerze od 3 miesięcy WD 40 GB tylko, że z 2 MB cache i jest
> ronież bardzo dobry. Przede wszystkim jest niesłyszalny, dużo cichszy od
> mojego WD 80 GB 8 MB cache.

Z moich obserwacji - WD na początku zawsze są ciche, ale po dłuższym okresie
używania stają się niestety coraz głośniejsze. Podobnie Samsungi. U
Seagate'a tego nie zaobserwowałem. Mówię oczywiście o dyskach 2-3 letnich.

Co do awaryjności Seagate'a - moim zdaniem tych dysków sprzedawało się w
Polsce najwięcej, stąd najwięcej popsutych. Procentowo myślę, że awaryjność
jest na tym samym poziomie.

Zauważyłem za to, że gdy zasilacz pali dysk Seagate'a to zwykle elektronika
płonie tak, że sporo rzeczy topi i jest dużo dymu. Przy WD i innych tego nie
zauważyłem. Tzn. nie ma namacalnych śladów spalenia. Mówię tak na podstawie
kilku dysków, które spalił mi (albo znajomym) zasilacz.

pozdrawiam
jahu