Omnibook 6000: nie dziala pcmcia

Autor: krzysiek nowak <krzysn_at_konto.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 01:23:05 MET

Witam,

przypadek jest nastepujacy: HP Omnibook 6000, W2K PL SP4, najswiezszy
bios (1.83 czy jakos podobnie, nie mam w tej chwili komputera przed
soba) - problem w tym ze komputer nie widzi w ogole kart pcmcia - po
wsadzeniu karty do gniazda nie daje glosu, nie probuje instalowac
sterownikow - jedym slowem zero reakcji. Proba recznego zainstalowania
nowego sprzetu oczywiscie konczy sie fiaskiem, bo system tych kart po
prostu nie widzi.
Sprawdzalem z nim 2 rozne karty - noname 802.11g oraz combo Xircom
Realport 10/100 + 56k - w obydwu przypadkach to samo (karty sa sprawne,
w moich thinkpadach smigaja bez zadnego ale).
Menedzer urzadzen w windzie prawidlowo wyswietla obydwa kontrolery
pcmcia - Texas Instruments PC-1420, w akcie desperacji zainstalowalem do
nich sterowniki z XP - bez zmian.
Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie, bo srednio usmiecha mi sie
kupowanie karty wifi na usb :/

pozdrawiam,
Krzysiek