Re: Chlodzenie P233 MMX i obsluga RAMu na 'zabytku' ;-)

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 13:05:58 MET

On 2004-10-31, Tomasz Sz <tomek_sz-PRO-SZE-TO-WY-CIAC-@interia.pl> wrote:

> Ok cos znalazlem w zabytkach na chaintech.de:
> http://www.chaintech.de/PRODUCTI/mainboar/socket7/5TTL.htm
> "Supports up to 256MB EDO and Synchronous DRAM modules"

Nawet niezle, zamienisz sie na plyty? ;)
Niestety, na 99% jestem pewny, ze 430TX ma ciagle te wade, ze pamiec
powyzej 64MB nie jest cacheowana w cache L2, czyli jesli wlozysz wiecej,
system bedzie dzialal wolniej. Da sie to obejsc np. pod Linuksem
wykorzystujac ta pamiec najo ramdisk, na ktorym robisz swap, zawsze cos.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix