Microstar MS 6712, a stara obudowa ?

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 09:40:09 MET

Witam,
   Pomóżcie proszę. Kupiłem kompa na Allegro, Athlon 2100 XP+
oraz płytę Microstar MS 6712. Do tego mam RAM WILK GOODRAM 256,
oraz GeForca 2MMX 64.
Obudowe mam jeszcze ze starego penituma z 1999 roku.
Podejrzewam że to w niej tkwi problem, ponieważ nic nie działa!!
Zasilacz się kręci, cooler na procku również, a poza tym nic
więcej.
Monitor cały czas pokazuje "No Signal" Co może być nie tak ?
Dzwoniłem do gościa, zarzekał się, że przed wysyłką wszystko
działało.
Zmieniłem ram, to samo. Zamieniłem grafę i nic!!.
Ręce mi opadają, zapłaciłem 450 zł i nic nie działa.
Największy problem sprawia mi podłączenie kabelków z obudowy do
płyty. Mam opis instrukcji podłączenia, ale te kabelki z obudowy
do diabła nazywają się całkiem inaczej!. O co chodzi ? Czy to ma
jakieś znaczenie ? Może mam walniętą płytę ?, procka ? Koleś
mnie zrobił ?, ale z drugiej strony inne jego sprzedane zestawy
pracują bez zarzutów.
Proszę Was o rady, będe ogrmnie wdzięczny za każdą sugestię.
Pozdrowienia dla grupy.

(sorry jeśli poszło drugi raz)

Pecado