Re: wiatrak na grafie zaczyna rzęcić

Autor: Bodek <tirowski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 09:55:50 MET

> Co w takich wypadkach robicie.

W takich przypadkach stare rozklekotane wiatraki udaje mi się reanimować
porzez rozebranie i nasmarowanie łożyska ślizgowego ...smarem stałym ŁT-4,
to taki smar do łożysk w samochodowych kołach. Troszkę im spadają obroty, a
więc wydajność, ale niewiele, w każdym razie przestają klekotać, pracują
cichutko. Wszystkie rozklekotane wiatraczki zamiast wyrzucić, tak naprawiam,
pracują po takim remoncie bardzo dobrze. Wymiana smaru raczej zbyteczna,
niektore pracują mi na tym smarze juz od kilku dobrych lat, i wszystko ok.