Re: MSI K7N2 Delta2-LSR + CD-ROMx52 GCR-8523B

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 09:48:29 MET

> I czemu tu się dziwisz? W końcu nazwa LG do czegoś zobowiązuje :-) Jakby
> ich czytniki były idealne, to by nie kosztowały tyle, ile teraz i
> nazywałyby się Plextor :-)
Tak, to jest wyjaśnienie:))))
Jak się coś dzieje to zawsze LG i LiOn

Podam tylko kolegi niedawny przypadek. Ma płytę MSI jakąś na KT3. Wszystko
ładnie śmigało i chciał puścić instalkę windy od nowa.Ale nie bootowała się
płytka z systemem. Zabrałem w końcu z domq swój DVD Pioneer 120, LG CD 48x,
i jakiegoś Acera, swoje instalacyjne krążki z W98, Xp i 2003 (oryginał). I
żaden nie botoował się na tej płycie. Trzeba było instalkę przekopiować na
hdd. Podpinanłem różne napędy w różnych kombinacjach i różnych kanałach IDE
i nic nie pomogło. Czego tylko nir robiłem to nie ładowałem nowego biosu.
pozdrawiam