Re: walka z s3 trio

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 07:08:52 MET

ladny obraz w 800x600 przy 100Hz?:
-staruszki elsy z roznymi rivkami (od 128ZX, przez tnt, po tnt2 pro)
-analogiczne jak elsy karciochy wyprodukowane przez diamond (vipery rozne)
stb (velocity 4400 i inne)
-ati na rage2 (8MB), rage 128, 128pro, bardzo fajne karty z slicznym obrazem
Wszystkie w granicach 0-powiedzmy 60pln (moje zrodla informacyjne z gieldy)
unikaj virge, s3 (mam na mysli savage roznego typu z ktorymi walczylem dawno
temu, stery nie dopracowane, interferencje na ekranie i pytanie, czy to
wogole ma stery pod systemy nowsze niz win98)
pozdrawiam
kp