Jaki proc pod socket A....

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 01:56:43 MET DST

Witam:

To juz kolejny moj temat od kilku dni ale nadal wacham sie miedzy
procesorami. I teraz ostatecznie chcialbym aby pare osob powiedzialo mi co
mam kupic i uzasadnilo swoj wybor...Plyte chyba ostatecznie wybralem bedzie
to Gibabyte z chipsetem NForce GA-7N400L ktora maksymalnie obsluguje AMD
Athlon 3200+ i to mnie martwi jak bede chcial podkrecic troche nad ale nie
sadze. Ktory z tych procesorow mam wybrac zeby wydajnie i sprawnie chodzil
na 3200+

AMD Athlon 2500+/2600+/2800+ z jadrem BARTON roznice miedzy pierwszym a
ostatnim wynosi okolo 120 zloty zawsze cos mozna za to kupic. Ktory bedzie
najrozsadniejszy gotow jestem kupic wszystkie ale czy jest sens...