Re: Rozjechana ostrość w CRT

Autor: Adrian Stangret <dako_at_interia.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 23:54:10 MET DST

Użytkownik "::WireFree::" <miet@nospam.chipdrive.pl> napisał w wiadomości
news:cm10sf$avu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> CRT to technologia ze sredniowiecza udaj sie dno znajomego znawcy CRT
pewnie
> m,agney sie rozjechaly na kinolu lalbo cewki .

A co ma średniowieczna technologia do poprawności wyświetlania obrazu i
usterki w moim monitrze? Ja nie potrzebuję i nie chcę LCD, potrzebuję
skalibrowany monitor, a jak wiadomo LCD jest w tej chwili w średniowieczu
jeśli chodzi o wyświetlanie kolorów. Nie mówię o systemach rodem z barco :-)

Tak więc da się mój problem naprawić, czy muszę szukać nowego monitora?

Pzdr.
Adi