A4tech KBS 2680RP....problem...?

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 21:37:47 MET DST

Witam,
Kupiłem zestaw jak powyżej i mam kłopot z myszą.
Mianowicie co jakis czas zamraża się kursor myszy, klawiatura jest OK.
Mam WinXP z SP2 i zainstalowane najnowsze sterowniki wersja 7.64 ze strony
producenta zalecane pod SP2.
Jak można temu zaradzić bo jest to kłopotliwe.
Gdy nagrywam płytę to boję sie juz cokolwiek innego robić na komputerze bo
nie wiem czy kursor
myszy zastygnie gdzieś na ekranie. Na starej myszy i klawiaturze z kablem
nie było nigdy takiego przypadku.
Proszę o wszelką pomoc, bo chyba tak nie powinno być.
Mój zestaw to:
płyta główna: P4P800
procesor: P42400 HT
pamięć: 2x256 TwinMos