Re: Kondziolki do plyty ?

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 18:56:03 MET DST

Użytkownik Flo napisał:
> A na czym opierasz swoją wypowiedź
- A chociażby na tym żę pamiętem firmę "Elitegroup" z przed ponad 10 lat
i wiem jak dobre płyty robili wtedy, a jakie robią teraz
- Mniejwięcej raz wtygodniu mam kontakt z ludzmi którzy nabyi płytę tej
firm- a szczególnie są ofiarami K7S5A i K7SOM. Te dwa modele to jest
TOTALNA porażka jeśli idzie o niezawodność. I od razu mówię że już dawno
wyleczyłem się z wkładanie RAMU NN. Na Kingstonie się wali. O problemach
ze startem, czy gubieniu ustawień" zegara Biosa nie wspomina bo to bez
sensu. Jeżeli wytoczysz a4rgument - wgraj nowego biosa - to powim Ci ,
że nie robi on na mnie njamniejszego wrażenia. A dlaczego ? Dlatego że
system chodził stabilnie (jakieś 12 mc-cy), i nagle przestał 990 %
przypadków z płytami ECS). Zożyłem na ich płytach dużo sprzętu tak teraz
jak i 10 lat temu, także wiem o czym piszę.

No i masz szczęście.

G,B.