Laptop, processor

Autor: Piotrek <jxl_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 18:47:42 MET DST

Witam ;) Posiadam Laptopa z Procesorem Celeron 2.7 GHz. Nawet podczas
normalnego uzytkowania (w windowsie - word, excel) wentylatory sie prawie
wogole nie wylaczaja... Gdy zmienie programowo profil na "low power" to
owszem wentylatory sie wylaczaja ale komputer chodzi zastraszajaco wolno...
Zdarza sie ze przycina kursor myszki, a wejscie do "moj komputer" odbywa sie
jak na pentiumie 100 MHz ;). Stad moje pytanie: Jest jakis program do
overclockingu z poziomu windowsa ? Zalezy mi na nieznacznym skreceniu
procesora aby wydzielal mniej ciepla i na efekywniejszym zarzadzaniu
zasobami bateri wtedy kiedy nie jest mi potrzebna duza moc obliczeniowa...

pozdrawiam, Piotr Nowak aka JXL