Re: Wycena komputera...

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 18:24:04 MET DST

> no takie jest zycie nigdy nie dostaniesz za tyle co kupiles a 500 zl moim
> zdaniem to dobra cena taki podobny sprzet sprzedawalem pol roku temu za
600
> zl to bylem zadowolony ze za tyle poszedl a powiedzmy sobie ze mial wiecej
> ramu bo 512 i geforce4mx wiec troche lepszy niz 2mx

Rozumiem ale nie zrobie tego. Po prostu sprzedam proc z coolerem za ktory
dalem 80 zloty sprzedam za 140
(http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33840714)

Ram za 100-120

A plyte chyba za 80/100

I juz mam 350 a nowy proc, plyta i ram bedzie mnie kosztowac 950 minus 350
dokladam 600 a mam 700 wiec moge troche zjechac z cen...i to bedzie
kozystniejsze...