Re: Radeon 9550 za słaby !?

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 18:07:21 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95929C8D0D7B0mbien@127.0.0.1...

> Masz tego Gigabyte ze sporym, gesto zebrowanym radiatorem?

Tak

> To polecam ustawiac przez ATI Tool

A suwaki pod sterownikami omegi beda dobra do takich operacji, czy na
przyklad uzyc RivaTuner??

> [...]
> 400/500 dac wentylator jak od 486 puszony na 5/7V
> albo nawet wyjac jedne sledz obok AGP [ew jak masz zalozyc sledz od portu
> Centronisc z wyjetym kablem - duza ladna dziura przez ktora bedzie
> zasysane
> powietrze przeplywajac potem przez gestozebrowany radiator. Jesli sie
> obawiasz ze sie grzeje ustaw na takim pasywnym chlodzeniu na 400/500, pusc
> jakis test grafiki w zapetlonym demie i po 10-30 min sprawdz palcem
> temperature radiatora. To powinno Cie uspokoic - RV350 malo sie grzeje.

Przy standardzie 250/400 jak gram w NFSU 2 to sie mocna nagrzal.

> Podobno Omegi 2 odczka wstecz - te nowe bety 2.5.90 nie chca wcale
> instalowac sie u mnie na R9550

No ja wlasnie sie pomeczylem i zainstalowalem 2.5.90 na WinXP SP2.

> [...]
> tylko sytuacjach. Na 8 GB partycji systemowej zapelnionej w 4,5 GB
> zrobienie obrazu w stopniu wysokiej kompresji na ten sam dysk tylko inna
> partycje zajelo mi wczoraj cale 6 min. Bylem mile zaskoczony bo z tymi
> samymi dyskami, CPU itp. ale plyta na KT133A/686B + SDR robienie takiego
> obrazu zajmowalo ponad 25 min.

> Polecam odinstalowanie sterownikow w standardowy sposob [przez aplet
> systemowy] a potem potraktowanie systemu Driver Cleaner'em lub czyms
> podobnym by wyczyscic rejestr i dysk ze smieci [reg, pliki i infy]. NA

Musialem odinstalowac stare sterowniki, ale to nic nie dalo. Uzylem programu
ATI Driver Remover, odistalowywalem wszystko z "dodaj/usun programy",
wywalilem tez katalogi bezposrednio z WinCom, "regedit" - tez co bylo to
wywalilem. Na koncu za pomoca programu "registry healer" usunalem wszystkie
pozostalosci po poprzednich sterownikach. Restart i instalacja Omegi 2.5.90
i wszystko chodzi super...
No i w koncu na max. ustawieniach moge grac w NFSU 2, chociaz bardziej mi
zalezy na dobrych sterach niz na dobrych efektach w grach.