Re: Karta graficzna - 700-800pln.

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 15:08:02 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebek@sisco.pl> wklepał

> Racja, zapomniałem o konkurencji, "npm" jeżeli nie masz ochoty na
> odblokowywania, czy szukania modowalnej karty to bierz FX 5900XT bardzo
> dobry wybór :)

Co za glupoty, w życiu nie bierz nic z rodziny fx npm - problem z
wydajnoscia shaderow na tych kartach jest powszechnie znany, jeszcze rok
temu dalo sie to jakos przeżyć bo gry nie korzystaly z nich zbyt
intensywnie, ale teraz a co dopiero w przyszłości to szajs nie karta. do
H-L2 postaraj sie zakupic R9800pro, możesz mieć problem za 800, ale za ~900
już dostaniesz. Za 800 na allegro może sie udac
michu