Sen myszy A4tech opto radio418

Autor: Jan Kowalski <prestigious_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 12:56:57 MET DST

Witam
Po zainstalowaniu mysz(bezprzewodowa usb) działa poprawnie jednak po okresie
dłuższej bezczynności działają tylko przyciski a kursor się nie
przesuwa,podczas klikania przyciskami miga zielona dioda na odbiorniku ale
podczs przesuwania jest ciemna..Dopiero po wyłączeniu i ponownym załączeniu
myszy wyłącznikiem który posiada działa prawidłowo!
Jeśli jest używana cały czas to w stan hibernacji nie wpada.
Wgrałem najnowsze stery ale nic się nie zmieniło.
Testowałem na desktopie z win xp pro oraz na laptopie z win xp pro sp1 i w
obydwu wprzypadkach zachowuje się tak samo.
Mam sieć na wifi ale mysz ma dwa kanały i identyfikator więc nie sądzę aby
to była przyczyna.
Może ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam
jk