Płyty z chipsetem VIA a celeron 600

Autor: czechu <par_at_icpnet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 23:26:17 MET DST

  Witam

  Mam do czynienia z pewnym problemem. Posiadam procesor Celeron 600 na
FCPGA który "chodzi" na płycie z przejściówki na SLOT 1, z chipsetem VIA.
Taka konfiguracja jednak nie jest całkowicie doskonała. Komputer chodzi
wolno i się "muli". Prosze mi nie sugerować ze to wina systemu, ramu, dysku
czy czegokolwiek. Wszystko juz sprawdziłem. Chiałbym wiedziec, bo spotkałem
się z taką opinią , że te celerony na tych chipsetach nei "chodzą" zbyt
dobrze. Sama moja płyta ma mak. mnożnik 8.0 co przy FSB 66 daje 530 MHZ.
Moze w tym leży problem, bo w biosie wykryty jest celeron 600. A moze
przejściówka powoduje powolne działnie komputera ?

  --
  Krzysztof Czech
  krzychuczech@o2.pl

  #gg 1450563