Re: BIOS

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 20:26:38 MET DST

MatiSz wrote:

> Ufff.
> Po prostu przeczytałem FAQ tej grupy i tam znalazłem informacje... :))
>
> BTW
> Ten Linux jest zaje****ty!! Windows sie chowa.. :)

dziwny z Ciebie przypadek; przeciez linux to tylko jadro systemu
operacyjnego - no w sumie jest to oczywiscie system operacyjny,
ale windows to nie tylko jadro, ale i graficzne srodowisko pracy
dla uzytkownika oraz cala masa rozniastych aplikacji - np. zegar,
notatnik, paint oraz narzedzi np. scandisk, regedit.... nie wiem
jak normalny user moze stwierdzic, ze linux jest lepszy niz windows;

adas;