Re: Jakość CD

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 19:52:10 MET DST

KILu wrote:

> ...już nigdy.
> Możesz w ten sposób uszkodzić sobie napęd.

Jeszcze nigdy nie uszkodziłem w ten sposób napędu.
Ani swojego ani żadnego innego jaki ustawiałem...
Oczywiście jeśli komuś trzęsą się ręce i zrobi przez to zwarcie to nawet
komputer może puścić z dymem :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *