[OT] bylo juz ale.... CE

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 19:06:16 MET DST

czy jesli w przetargu ktos zazada ode mnie certyfikatu CE to moge wystawic
deklaracje zgodnosci z CE ?

Czy to bedzie to samo, czy tez mam prawo aby zostalo to poprawione ?

Co jesli ktos wystawi dokument " Certyfikat CE" w formie deklaracji
zgodnosci ? Bo przeciez certyfikatu raczej nie wystawi ...

pozdrawiam i zapraszam do dyskusji (wiem, ze to nie ta grupa ale problem
dotyczyc wielu z nas).