VIVO? Tuner TV BT878? Karty polprofesjonalne Pinnacle?

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 17:35:01 MET DST

Czesc,
chcialbym zgrac material z VHS w full PAL 25 fps. Sprzet mam dosyc mocny,
wiec nim sie raczej nie przejmuje. Zastanawiam sie tylko nad tym czym
zgrac analogowe wideo na PC. W gre wchodzi karta VIVO, tuner TV albo
karta Pinnacle DC10+.

karty VIVO - wiem, ze jest spora roznica w jakosci nagrywanego obrazu
pomiedzy VIVO firmy ATi a innymi. Niestety ATI ma powazny bug - czasami
wlacza sie zabezpieczenie antypirackie, ktore wlaczac sie nie powinno i
nie mozna zrzucic nawet kaet nagranych wlasna kamera. Z tego co wiem to
nie istnieje skuteczne rozwiazanie tego problemu, dlatego choc karty ATI
oferuja najlepszy obraz sposrod wszystkich VIVO, to dla mnie sa
praktycznie bezuzyteczne.

tuner TV - na jakim ukladzie? BT878? Czy porywywal ktos jakosc z jakoscia
VIVO firmy Ati albo VIVO innych film? W sieci czytalem juz rozne opinie,
interesuje mnie zdanie kogos kto na wlasne oczy widzial obraz z VIVO i z
wejscia analgoowego w tunerze TV. Poza tym czy zlacze PCI pociagnie
nieskompresowany material? Na karcie VIVO AGP 8x nie mialem obaw, a na
tunerze TV PCI juz sie obawiam, ze moze byc jakies gubienie klatek przy
nie skompreoswanym materiale.

karty polprofesonalne jak Pinnacle DC10+ - zastanawiam sie czy jest sens
kupowac taka karte, jesli planuje tylko i wylacznie zgrywac _surowe_
wideo na komputer. Nie potrzebuje kompresji sprzetowej do MPEG, nie
potrzebuje jakis bajerow typu eksport materialu na tasme. Czy Pinnnacle
DC10+ oferuje o wiele lepszy obraz niz analog w tunerach TV albo VIVO?
Nie chcialbym przeplacac tylko za bajery, ktorych nie planuje uzywac.
Chetnie przeplace za jakosc obrazu, ale tez w granicach rozsadku ;)

A jak jakosc takiego urzadzenia ("Pinnacle PCTV USB2")
ma sie do np. Pinnacle DC10+?

Ogolnie intryguja mnie te "zabawki" na USB 2.0.
Czy USB pociagnie nieskompresowany material?

pozdrawiam
s.