Re: router i sieć w sieci

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:33:57 MET DST

Dnia 29 Oct 2004 14:32:48 +0200, "matmir"
<matmirWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

>Jestem podłączony do sieci osiedlowej, która posiada jeden zewnętrzny adres IP.
>Mój adres jest z puli 192.168. Chciałbym za pomocą routera np. di-604 podzielić
>moje łącze na 3 komputery domowe. Ale musiałbym korzystać z tej samej puli
>adresowej 192.168. Tak więc stworzyłbym sieć w sieci. Czy router to łyknie?

Powinien. Pod warunkiem, ze Ty nie jestes rozpoznawany MACem swojej
karty sieciowej, nie zapomijac wtedy nadaniu swojej sieci jakiejs
odleglejszej numeracji, na przyklad 192.168.17.xxx

Jesli jednak MACem, w takim razie musisz albo sie dogadac z adminem
(sadzac jednak z pytania, wolalbyc tego uniknac...), to wtedy zrob
inaczej. Tego routera podlacz do drugiej karty sieciowej w Twoim
kompie, a dalej jw.

W domu masz az trzy kompiutry? Poprawiasz statystyke na jedno
gospodarstwo domowe. :-)))

--
Adek
http://adek124.republika.pl/