Re: Tuner TV - poleccie jakis

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:15:17 MET DST

> Nic nie zrozumiałeś. Nie twierdzę, że zwykły tuner jest lepszy od
> np. SkyStar2. Po prostu taki tuner zapewnia odbiór znakomitej
> jakości obrazu a ty pisałeś, że to chłam.

- dla mnie to jednak chłam

> Tuner satelitarny ma tą przewagę, że można np. za friko rozkodować
> pełny pakiet Cyfry+ (np. przy pomocy S2emu)
 - kto ci takich bzdur naopowiadał

> Europeonline ściągać kupę softu, filmów, itp.
 - było ,minęło

> względem możliwości nie można ich porównywać. Ale podkreślam: nie
> zgodzę się, że zwykłe tunery to _chłam_.

Jak kupowałem 2 lata temu to był to najlepszy Aver w tej klasie.
3 godziny po zrobieniu zakupu juz mi się przestał podobać. Rok temu dałem go
kumplowi który też szybko sie przesiadł na DVB. Teraz to tylko można go pod
tramwaj wrzucić, bo nawet nikt tego nie chce.

i to by było na tyle