Re: Tuner TV - poleccie jakis

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:06:58 MET DST

> Ale niektórzy płacą już za kablówkę i inwestowanie w kolejne
> rozwiązania jest IMHO lekko chore. Również nie wszyscy mogą
> sobie pozwolić na instalację anteny (bo np. nie chcą, żeby coś
> im za oknem wystawało).
 -a parapety też skułeś :D (sorki ale nie mogłem się powstrzymać ;))

Co sie tak tej kablówki uczepiłeś. Czy ja albo autor pytania cos gdzieś
napisał że ma kablówkę i chce odbierać TV na kompie ?
 Ja akurat nie mam kablówki i wcale mi to do szczęścia nie potrzebne, nawet
jakbym mieszkał w bloku to i tak bym zrezygnował z kabla na rzecz własnego
tunera sat (nie ważne czy w kompie czy stacjonarnego). W końcu za kabel
płacisz abonament (pewnie wcale nie mały) miesięczny a wydatek na tuner jest
jednorazowy i nikt ci nie ogranicza mozliwości w odbiorze stacji RTV.
Także to co dla jednego jest chore :lol: to dla innych może byc zupełnie
zdrowym rozwiązaniem.
Wyprzedzając Twoją następną ripostę w stylu [a co z abonamentem za oglądanie
płatnych platform] powiem że mozna sobie z tym poradzić bez większych
problemów.

Myslę że powinniśmy zakończyć tą dyskusje, bo autorowi raczej nie o to
chodziło, chociaż pewnie że dobrze się stało - poznał dwa odmienne punkty
widzenia. Co zrobi to już nie nasz problem :)

wszystkie niezbędne informacje na temat kart i dekodowania TV sat można
przeczytać np. tu:
http://dvbzone.dvhk.pl
lub na forach:
http://forum.esat.pl