Re: Przewod do dysku

Autor: marikaz <marikaz_at_nomail.com>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 15:45:22 MET DST

"Marek Lewandowski" <lewan_m@poczta.antyspam.onet.pl> wrote in
news:clte86$jm0$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nowe tasmy do podłączania HDD maja zaślepiony jeden pin wg mnie w celu
> prawidłowego montażu na płycie. Mam starą płytę pod celerona 366 i tam sa
> wszystkie piny czy moge bez bolesnie obciąć ten który przeszkadza przy
> założeniu kabla.

Zdaje sie, ze 40 nozka to GND. Na tasmie jest kilka 'mas' wiec nie powinno
byc problemu. Jednak na twoim miejscu zrobilbym inaczej.

Wez igle i sprobuj wyjac zaslepke - one sa zwykle na wcisk, albo
wez male wiertlo i wywierc otwor lub w ostatecznosci rozgrzej
igle i wytop dziure.

A najrozsadniej bedzie wydac 5 zl + vat na nowy kabelek.

--
marikaz
marikaz<at>dr.com