karta USB 2.0 i wyprowadzenie portow na front obudowy

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński <marcin-ka_at_poczta.gazeta.blah>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 15:14:17 MET DST

Witajcie,

Problem jest nastepujacej natury: mam starawa plyte glowna z USB 1.1 oraz
starawa obudowe bez gniazd USB z przodu, chcialbym miec USB 2.0 i to
dostepne od frontu. W roznych miejscach mozna kupic panel z gniazdami
montowany w miejsce zaslepki 5.25", ale z kabelkami przylaczanymi
bezposrednio do mobo. Mozna tez kupic karte PCI z USB 2.0, sa nawet takie z
jednym gniazdem wewnetrznym, ale jest ono identyczne z zewnetrznymi, wiec
nie pasuje do owych kabelkow z panelu. Mozna w koncu kupic huba USB 2.0,
ktory dalby sie podlaczyc do wewnetrznego gniazdka karty, ale wszystkie
jakie widzialem sa... zewnetrzne. Czy cos mi umyka, czy jest to jednak z
lekka glupawe? Jesli pozostaje tylko nozyk i lutownica, to moze jakas dobra
dusza da namiary na lopatologiczny przepis pozenienia tych kabelkow?