Re: AGP 4MB czy VooDoo2?

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 14:56:45 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Adam 'Adak' Kępiński w poście
news:clt9ea$106a$1@mamut.aster.pl !!!
> Zeby zagrac w GlQuake'a???
> Cos chyba nie bardzo - lub ta karta to VooDoo1 ;-)

Nie - do grania płynnie w Q2 wystarcza. Nie pisałeś że ma wyglądać super
(GLq), a ja to traktowałem bardziej jako zapychadło czasu, więc efekty
wizualne mnie nie interesowały, tylko sama radocha z grania z kimś w Q2
(mimo że jestem w to cienki bolek ;-) ).

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***