Re: hivision lite-on

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 14:52:44 MET DST

Chris napisał(a):

> To jest dokładnie to samo. A sprzedawca może wymienić na inny model zgodnie
> z prawem

Nie wiem czy byś był zadowolony jak by ci sprzedawca zabrał monitor
firmy SAMSUNG i dał SAMTRON. Przecież to to samo :))
Sprzedawca zgodnie z prawem może wymienić ale na ten sam lub lepszy
model i tej samej firmy. Jeśli nie może to zwrot pieniędzy. Reszta jest
już na poziomie dogadania się z klientem.