Re: hivision lite-on

Autor: Maksymilian Muller <kontakt_at_max.waw.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 14:02:56 MET DST

Stryq wrote:
> Witam!
> Chcialbym szanownych grupowiczow zapytac czy hivision i lite-on to
> jest to samo? Oddalem do seriwsu swojego lite-on'a cdrw 52x24x52x,
> podobno nie dalo sie naprawic wiec otrzymalem nowa nagrywarke z nowa
> gwarancja itd. Jest to hivision 52x32x52.

Ja wlasnie walcze ze sklepem bo mam identyczna sytuacje.Kupilem liteon
,oddalem liteona i chce liteona z powrotem.jak nie to prosze o kase.
A Hivision to w srodku wlasnei liteon.Tylko ma inny bios.Mozna zmienc go na
liteon-a jednak trzeba sie liczyc w tym wypadku z utrata gwarancji.
Osobiscie AB wroclaw dal ciala i nie chce miec nic wiecej doczynienia z ta
firma.Robia typowa polska fuszere i laduja klienta w bagno.

Max