Re: gdzie jakis sklep wysylkowy z hardware w niemczech dla polakow?

Autor: RaFiB <rfb1_at_op.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:58:08 MET DST

Marcin978 napisał(a):
> Hej
>
> popularne sa takie sklepy co obsluguja polakow w brazny muzycznej
> zamoiwlem sprzet i po 2 niach kurier przywiozl, w oblsudze pracuje polak
>
> super obsluga ktorej polskie sklepy powinny sie uczyc
>
> a w komputerowej? tam ceny sprzetu elektronicznego sa duzo tansze,
>
> chcialem kupic monitor 19lcd, moge zaplacic przelewem albo karta
>
> ktos mi cos poleci?

Spróbuj :
http://www.csv.de
http://www3.atelco.de
http://www.kmelektronik.de

Są to sieci sklepów w Niemczech (oprócz CSV ale ten jest partnerem
Deutche Telecom)
Są to pewne sklepy z wieloma oddziałami, żadne firmy krzaki. Sam tam
dokonuje zakupów i jestem zadowolony. Z tego co pamiętam jest też
możliwość wysyłki za granicę też do Polski. Sprawdź. Sam mieszkam w
Niemczech także nie odpowiem Ci jak jest z wysyłką za granice ale
gwarantuje ci że się nie natniesz na niepewną firmę.

pozdr
RaFiB