Re: Zasilacz jeszczeraz

Autor: Marcin W <Nospam_at_no.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 10:50:54 MET DST

Użytkownik "Bernard" <Bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:clspr7$hao$1@mamut.aster.pl...
.

> Raczej nie będzie.
A ja się uprę, że będzie: sam ostatnio to przerabiałem: miałem codegena
300W na celeronie 1.3GHZ 2x40GB 5400 obrotów 0.5GB ramu Geforce4 MX, Audigy,
DVD, nagrywarka ..po restarcie "nie miałem" klawiatury i myszy (zarówno pod
windą jak i linuxem) zamieniłem na Chiefteca 1136H i problemy zniknęły. Aha,
ostatnio zamieniłem 40GB 5400 na 80GB 7200 obrotów (a to je więcej prądu) i
komp nie ma żadnych dolegliwości. Dodaję, że ten zasilacz w _mojej_
konfiguracji pracuje bardzo cicho, jedyne co słychać to dyski. Dlatego też
nie widzę sensu wydawać więcej kasy na lepszy model niż to jest potrzebne.

Pozdro