Re: AGP 4MB czy VooDoo2?

Autor: radxcell <radxcell_at_X.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 23:55:56 MET DST
Message-ID: <41816afc$1@news.home.net.pl>

RadXcell answers to Mancer <mancer@o2.pl>,
who wrote in <news:clrmdk$8m9$1@inews.gazeta.pl>:
> Voodoo II przydaje się do starych dosowych gierek pisanych
> pod glide. Np. Extreme Assault, Screamer2, Elder Scrolls: Redguard....
> W nich *jedyna* obsługiwana akceleracja to Voodoo :)

polecam rowniez Nature / Vertigo
http://pouet.net/prod.php?which=2181
warto popatrzec, poza tym bardzo ladna muza

tak, btw - czy moje pytanko o taktowanie FSB/DDR
(news:417e0169$1@news.home.net.pl) jest tak trudne,
czy tak banalne? ;)

pozdr,
rdx

-- 
 ___         ___  __       _ _
| _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#: 157002
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | (radxcell@X.pl) & (X=>w)
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://gud.us/en/?RadXcell
P3T 1.2G, Abit BE6-II 2.0, ATI Radeon256 64MB DDR VIVO, Asmax.multisys
120GXP 80MB, DiamondMax Plus 9 8/80MB, GUS PnP 16MB, Audigy BOX
Received on Fri Oct 29 00:00:30 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Oct 2004 - 00:51:29 MET DST